• Fiksni tečaj konverzije: 1€ = 7.53450 Kn
Zadnje pretraživanoObriši sve
Nema rezultata za traženi pojam!

Osobno preuzimanje u skladištu
Osobno preuzimanje proizvoda je besplatno te se ne naplaćuju troškovi.
Prilikom osobnog preuzimanja, molimo vas da obavezno prvo provjerite je li roba spremna za preuzimanje. Ponesite sa sobom osobni dokument.
Preuzimanje u skladištu: Jelkovečka 5a, 10360 Sesvete, radno vrijeme: pon-pet: 08:00-16:00h ili na skladištu uvoznika uz prethodni dogovor.
Cjelovitost paketa potvrđuje se vizualnim pregledom paketa od vanjskog oštećenja, a moguća unutarnja oštećenja su predmet reklamacije.

Jamstveni list, deklaracije i dostavnica su dokumenti koje dobivate prilikom isporuke robe, a fiskalizirani Račun šaljemo na Vašu e-mail adresu.
Mreža, to jest popis ovlaštenih servisera po gradovima sa kontaktima se nalazi na jamstvenom listu.
Od ulaska RH u EU jamstveni listovi ne moraju se ispunjavati niti ovjeravati pečatom, pogotovo pri online kupovini.

Napomena:
Ukoliko proizvod koji kupac naruči sadrži granit, silgranit, staklo, kamen ili sličan lomljiv materijal, preporučamo otvoriti ambalažu proizvoda i uvjeriti se da proizvod nije polupan / potrgan / razbijen / oštećen. 

CIJENE DOSTAVE:
Ukoliko je naznačena Besplatna dostava uz proizvod - odnosi se na dostavu do stambenog objekta ukoliko u napomeni uz proizvod nije drugačije navedeno. (vozač dolazi sam, ukoliko je potrebno morate sami osigurati ispomoć unosa)

Ukoliko nije navedena Besplatna dostava i nema napomene uz proizvod tada se naplaćuje;

PAKETNA distribucija; Mali kućanski aparati;
Mali paket do 15kg =9,00/kom. - na području RH.

CARGO distribucija; Veliki kućanski aparati/Bijela tehnika;
Grad Zagreb - dostava bijele tehnike s unosom u stan i uključenim odvozom (nošenje do 5.kata ako nema lifta ili je lift u kvaru) za artikle do 90kg =25,00/kom.
Usluga ne uključuje dostavu Side By Side hladnjaka.
Na području grada Zagreba odvozimo vaš stari aparat, vezano uz uslugu unosa u stan, ukoliko novi kupite kod nas.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Grad Zagreb - dostava s unosom u stan, montažom (pročitati Napomenu*!) i odvozom =55,00/kom.
Napomena*:
Odnosi se samo na SAMOSTOJEĆE aparate: perilice rublja, sušilice rublja, perilice-sušilice rublja, perilice posuđa, hladnjaci.
Štednjaci i svi ugradbeni aparati su isključeni iz usluge. Usluga ne uključuje dostavu Side By Side hladnjaka.
Odvoz starog uređaja je uključen. Uređaj mora biti odspojen sa instalacije struje i vode te pripremljen za odvoz.

Kućna instalacija mora biti ispravna i spremna za spajanje uređaja. U slučaju ne mogućnosti instalacije kupcu će se osigurati povrat razlike do vrijednosi usluge dostave i unosa.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Grad Zagreb - dostava TV-a s montažom (uključeno bušenje) na zid (uključeno nošenje do 5.kata ako nema lifta ili je lift u kvaru) =85,00/kom.
Kupac je obvezan osigurati zidni nosač. Usluga ne uključuje električarske i elektroničke radove poput izmještanja instalacija ili montaže i spajanja antenskog sustava. Za dostavu iznad 5. kata uvjet je da roba u originalnom pakiranju stane u lift. Za dostavu u prizemlje ili do 5. kata bez lifta uvjet je dovoljna širina hodnika i svih prolaza za nesmetan unos uređaja u originalnoj ambalaži.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Grad Zagreb - dostava Side by side ili XXL hladnjaka sa instalacijom (nošenje do 5.kata ako nema lifta ili je lift u kvaru) =110,00/kom.
Uključuje dostavu uređaja sa unosom u prostor i spajanje jednog uređaja na dovod vode. Usluga ne vrijedi za ugradbene uređaje. Kućna instalacija mora biti ispravna i spremna za spajanje uređaja.
U slučaju ne mogućnosti instalacije stranci će se osigurati povrat razlike do vrijednosi usluge dostave i unosa.

Za dostavu iznad 5. kata uvjet je da roba u originalnom pakiranju stane u lift. Za dostavu u prizemlje ili do 5. kata bez lifta uvjet je dovoljna širina hodnika i svih prolaza za nesmetan unos uređaja u originalnoj ambalaži. Odvoz starog uređaja je uključen. Uređaj mora biti odspojen sa instalacije struje i vode te pripremljen za odvoz.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Ukoliko nije navedena Besplatna dostava i nema napomene uz proizvod tada se naplaćuje;

CARGO distribucija; Veliki kućanski aparati/Bijela tehnika;
Kontinentalni dio=39,00/kom.                       (cargo isporuka do stambenog objekta, na području RH)
Otoci =49,00/kom.                                             (cargo isporuka do stambenog objekta, na području RH)
Side by side ili XXL hladnjak=55,00/kom.    (cargo isporuka do stambenog objekta, na području RH)

PAKETNA distribucija; Mali kućanski aparati;
Mali paket do 15kg =9,00/kom. - na području RH.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Cijena dostave uvećat će ukupan iznos odabranih artikala i činit će ukupnu cijenu narudžbe.
Kupac sam mora osigurati dostavu robe u svoj stan ili kuću, stoga provjerite dostupnost prilaza dostavnog vozila te moguće prepreke pri prenošenju robe do željene prostorije u Vašem domu.
Ukoliko ste u zgradi bez lifta ili lift nije u pogonu, uz cijenu dostave, nošenje se naplaćuje dodatno za aparate te za side by side hladnjake isključivo na području Zagreba.
Kupac treba jasno naznačiti na kojem se katu nalazi stan te da li zgrada posjeduje lift dovoljno velik za prijevoz naručenog proizvoda.
Isporuke se vrše radnim danom od 8:00–16:00 sati.
Potvrdu isporuke kao i rok isporuke dobiti ćete pismenim ili usmenim putem ubrzo nakon primitka narudžbe te primljene uplate odnosno njene autorizacije.

Uslugu dostave nam vrše vodeće tvrtke za logističke usluge;
MAIL BOXES ETC. (i njihovi ugovoreni partneri; UPS, DPD, TNT, FedEx, GLS, Hrvatska Pošta) Intereuropa d.o.o., M SAN GRUPA d.d., a na području grada Zagreba tvrtka Labaš promet d.o.o..
Prilikom definiranja isporuke molimo definirajte moguće termine primitka robe. Kada se isporuka vrši za ostatak RH dostava se vrši do stambenog objekta.
Dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom se dostava vrši na najbližoj točki na kojoj je istovar moguć. Npr. ukoliko postoje stepenice putem kojih nije moguća dostava rudlama ili viljuškarom, dostavljač ima pravo dostaviti proizvod samo do tih stepenica.

U slučaju manjih otoka, dostava se vrši do najbliže luke.

Preporučamo da prilikom preuzimanja proizvoda provjerite eventualna oštećenja i odmah ih reklamirate dostavljaču koji ih je dostavio, odnosno odbijete preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Ako sumnjate u oštećenje pošiljke obavezno napravite s dostavljačem reklamacijski zapisnik na licu mjesta.
Zapisnik se mora napraviti prilikom preuzimanja, naknadno se reklamacije neće prihvatiti ako je oštećenje bilo vidljivo na ambalaži prilikom preuzimanja!


Korisnik prilikom preuzimanja proizvoda potpisuje dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Ako korisnik, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera - koje je isti vratio Bijela-tehnika Internet prodavaonici bez isporuke kupcu i sl.) Smart trade d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenske proizvode korisniku u najkraćem roku. Smart trade d.o.o. zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

Ako sumnjate u oštećenje pošiljke obavezno napravite s dostavljačem reklamacijski zapisnik na licu mjesta.

Zapisnik se mora napraviti prilikom preuzimanja, naknadno se reklamacije neće prihvatiti ako je oštećenje bilo vidljivo na ambalaži prilikom preuzimanja!
Pošiljku možete i odbiti preuzeti te će se ona vratiti natrag pošiljatelju, a dokument o preuzimanju proizvoda ne potpisujete.
Ako odbijete preuzimanje molimo da nas o tome obavijestite e-mailom, a mi ćemo Vam osigurati novi proizvod u najbržem mogućem roku!
Ujedno upozoravamo da se lošom manipulacijom u transportu proizvod može razbiti, a da sama ambalaža ostane neoštećena.
Izgled neoštećene ambalaže nije garancija da je dostavljen neoštećen proizvod. Ukoliko potpišete preuzimanje robe bez primjedbi, a oštećenje se naknadno uoči, dostavne službe neće preuzeti odgovornost za oštećenja i svaku takvu reklamaciju za naknadno utvrđena oštećenja oni odbacuju kao neosnovanu!
Ako se radi o skrivenom oštećenju, a pošiljku ste zaprimili (unutar aparata, vanjska oštećenja ispod ambalaže…) ambalažu nemojte rastrgati i baciti!
Sačuvajte originalnu ambalažu radi provjere iste na dijelu fizičkog oštećenja.
Slikajte ambalažu te nam pošaljite slike zajedno s brojem računa na našu mail adresu info@bijela-tehnika.hr, molimo na istu započetu korespodenciju, da nam je svima lakše pratiti slučaj.
Ukoliko se ustanovi da je ambalaža oštećena na dijelu gdje je oštećeni aparat, reklamacija neće biti uvažena, jer se oštećenje trebalo uočiti prilikom preuzimanja robe.


Prodavatelj je ovlašten odbiti sklapanje ugovora o kupoprodaji proizvoda ili pružanju usluge ako to proizlazi iz okolnosti slučaja.

Napomena:

Ukoliko proizvod koji kupac naruči sadrži granit, siligranit, staklo, kamen ili sličan lomljiv materijal, preporučamo otvoriti ambalažu proizvoda i uvjeriti se da proizvod nije polupan / potrgan / razbijen / oštećen. 

Jamstveni list, deklaracije i dostavnica su dokumenti koje dobivate prilikom isporuke robe, a fiskalni Račun šaljemo na Vašu e-mail adresu.
Mreža, to jest popis ovlaštenih servisera po gradovima sa kontaktima se nalazi na jamstvenom listu.
Od ulaska RH u EU jamstveni listovi ne moraju se ispunjavati niti ovjeravati pečatom, pogotovo pri online kupovini.

Dostava ne podrazumijeva montažu i ugradnju naručenih artikala.
Mogućnost dostave odnosi se samo na RH.

Raspored dostava na otoke; 
KRK - svaki radni dan
CRES - ponedjeljak, četvrtak
LOŠINJ - ponedjeljak, četvrtak
RAB - utorak
PAG - utorak, petak
VIR - utorak, petak
MURTER - ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak
UGLJAN - ponedjeljak, četvrtak
PAŠMAN - ponedjeljak, četvrtak
BRAČ - svaki radni dan
HVAR - svaki radni dan
KORČULA - utorak, petak
VIS - svaki petak u mjesecu

Na sljedeće otoke nema isporuke dostavnim vozilima:
Dugi otok, Iž, Rava, Mulat, Ist, Silba, Premuda, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Šolta, Lastovo, Mljet, Koločep, Šipan, Lopud.
Preuzimanje od strane kupca se vrši u najbližem terminalu.
Susak, Unije, Ilovik - preuzimanje u luci Mali Lošinj.

Rizik gubitka
Svi proizvodi, usluge i ostali artikli na stranicama www.bijela-tehnika.hr su vlasništvo Smart trade d.o.o.. Kod ugovora o kupoprodaji, rizik slučajne propasti ili oštećenja robe prelazi na potrošača u trenutku kada je njemu ili osobi koju je on naveo, a koja nije prijevoznik, roba predana u posjed. Ako je prijevoznik bio izabran na prijedlog potrošača, rizik slučajne propasti ili oštećenja robe prelazi na potrošača u trenutku kada roba bude predana u posjed prijevozniku.