Zadnje pretraživanoObriši sve
Nema rezultata za traženi pojam!
Pitanja i odgovori

Nije nužno. Prilikom ispunjavanja košarice ostavljate osnovne osobne podatke koji su nužni za ispunjenje narudžbe putem košarice. Tada ćete dobiti na e-mail adresu (pazite da upišete ispravnu e-mail adresu) automatski generiranu potvrdu narudžbe. Sve svoje narudžbe i njihove statuse možete pregledavati na korisničkim stranicama Moj profil.

Naravno! Nakon što ste nadodali željene artikle u košaricu identificirajte se kao pravna osoba odabirom kvačicom "Trebam R1 račun".
Ukoliko adresa isporuke nije ista kao i adresa sjedišta tvrtke za R1 račun, molimo Vas da obavezno ispunite formular "Podaci za dostavu proizvoda". 
Adresa primatelja robe ukoliko je drugačija od adrese sjedišta neće biti navedena na R1 računu, biti će navedeni samo osnovni potrebiti podaci od tvrtke.

Napomena;
Transakcijska uplata na naš IBAN (žiro-račun) mora sjesti sa poslovnog računa pravnog subjekta da bi i izdali račun na ime tog pravnog subjekta. Znači, ne možete platiti sa privatnog računa Transakcijski pa tražiti račun na tvrtku. Transakcija ima trag te su svi računi fiskalizirani. Ukoliko želite platiti novčanicama (gotovinom) to možete u obližnoj poslovnici banke/pošte/fine ili na svim kioscima TISKA (najmanja provizija) u ime tvrtke (platitelj) na koju želite da se izda R1 račun.

Od 1.7.2013., ulaskom Republike Hrvatske u Europsku uniju, oznaka R1 nije više obavezan element na računima obveznika poreza na dobitak koji su u sustavu PDV-a.

Nemamo, mi smo internet trgovina. Više možete doznati klikom na O nama.

Da, izdajemo e-Račun pravnim subjektima ukoliko je potrebno.

Od ulaska RH u EU jamstveni listovi ne moraju se ispunjavati niti ovjeravati pečatom, pogotovo pri online kupovini.
Jamstveni list, deklaracije i dostavnica su dokumenti koje dobivate prilikom isporuke robe, a fiskalizirani Račun šaljemo na Vašu e-mail adresu.
Mreža, to jest popis ovlaštenih servisera po gradovima sa kontaktima se nalazi na jamstvenom listu.

KRK - svaki radni dan
CRES - ponedjeljak, četvrtak
LOŠINJ - ponedjeljak, četvrtak
RAB - utorak
PAG - utorak, petak
VIR - utorak, petak
MURTER - ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak
UGLJAN - ponedjeljak, četvrtak
PAŠMAN - ponedjeljak, četvrtak
BRAČ - svaki radni dan
HVAR - svaki radni dan
KORČULA - utorak, petak
VIS - svaki petak u mjesecu

Na sljedeće otoke nema isporuke dostavnim vozilima:
Dugi otok, Iž, Rava, Mulat, Ist, Silba, Premuda, Sestrunj, Zverinac, Rivanj, Šolta, Lastovo, Mljet, Koločep, Šipan, Lopud.
Preuzimanje od strane kupca se vrši u najbližem terminalu.
Susak, Unije, Ilovik - preuzimanje u luci Mali Lošinj.

Proučite načine isporuke pregledom linka Načini i cijene isporuke.

Više možete doznati o nama klikom na link O nama.

Korak 1 - Izaberite proizvod koji želite naručiti i kliknite gumb Dodaj u košaricu > Vaša košarica > Pregled košarice
Korak 2 - Prijavite se na web stranicu - Prijava korisnika - ako ste novi korsinik kliknite > Registracija novog korisnika (ili Završite kupovinu bez registracije)
Korak 3 - Provjera narudžbe - Pregledajte košaricu i kliknite završi narudžbu
Korak 4 - Završetak narudžbe - Izaberite vrstu plaćanja, upišite napomenu-poruku ako je imate i završite narudžbu
*U slučaju da ste odabrali plaćanje online kreditnim karticama WSpay™ sustav će Vas odvesti na sigurnosnu stranicu gdje trebate popuniti sve podatke kako bi izvršili plaćanje i narudžbu do kraja. Na e-mail adresu stiže automatski generirana poruku sa potvrdom narudžbe.
Sve svoje narudžbe i njihove statuse možete pregledavati na korisničkim stranicama Moj profil.
Telefonske narudžbe ne primamo kako ne bi došlo do nesporazuma prilikom komunikacije.

Uplatu po narudžbi transakcijski na naš žiro račun možete izvršiti na svim kioscima TISKA (najmanja naknada), u Vašoj obližnjoj poslovnici banke, pošte, fine ili najjednostavnije e-bankarstvom (internet bankarstvom) - na IBAN naveden na narudžbi/ponudi.

Plaćanje Pouzećem nije moguće.

Plaćanje debitnim i kreditnim karticama online WSpay™ sustav
Debitnim i kreditnim karticama jednokratno (OTP, PBZ, Erste i Zagrebačke banke) (naknada za plaćanje karticom 5%)
Maestro, MasterCard, Visa, Visa Premium, Visa Inspire, Discover ili Diners jednokratno.

Debitnim i kreditnim karticama na rate (OTP, PBZ, Erste i Zagrebačke banke) (naknada za plaćanje karticom 10%)
VISA i MasterCard karticama OTP banke 2-12 rata beskamatno 
VISA i Maestro karticama PBZ banke 2-12 rata beskamatno 
VISA Inspire i VISA Premium karticama PBZ banke 2-12 rata beskamatno 
MasterCard standard, MasterCard gold, MasterCard go!, MasterCard platinum, Visa Business i Visa Avenue Mall karticama od Zagrebačke banke 2-12 rata beskamatno 
Diners karticama Erste banke 2-12 rata beskamatno

Bijela-tehnika.hr koristi WSPay™ sustav za online plaćanja. WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

Nije potrebno, provjeravamo nekoliko puta dnevno zaprimljene uplate. Ukoliko plaćate iza 16:30h sjesti će uplata idući radni dan.
Imamo otvoreni račun u Zagrebačkoj banci d.d..
Vrijeme isporuke počinje teći nakon proknjižene uplate, ne nakon primljene potvrde o plaćanju.

Manje više, uključujući gotovo sve otoke, osim onih najmanjih. Jedino morate osigurati prilaz robe.
Proučite načine isporuke pregledom linka Načini i cijene isporuke.

Dostave koje se vrše izvan Zagreba i zagrebačkog prstena obavljaju prijevozničke tvrtke. U načelu one su obvezne obaviti dostavu u roku od najviše 10 radnih dana od prijema robe, otoci koji nisu vezani kopnom do 15 radnih dana. Ipak, kašnjenja su moguća iz različitih razloga, ponekad nas njihovi razlozi dobro nasmiju ili razljute ali to je cijena poslovanja. Svakako nas kontaktirajte pismenim putem kako bismo pronašli Vašu pošiljku.

Nerijetko se upute nalaze unutar aparata, primjerice u bubnju stroja za pranje rublja ili unutar perilice posuđa. Prilikom skidanja ambalaže pripazite da ne oštetite ili bacite upute zajedno sa ambalažom jer proizvođači često imaju maštovita mjesta za „skrivanje“ uputa. Ako ih ipak ne pronađete, kontaktirajte nas kako bismo Vam poslali zamjenske upute.

Iznimno rijetko, ali se i to zna dogoditi. Kontaktirajte nas kako bi mogli napraviti zamjenu, naravno, na naš trošak. Ako ste to odmah primjetili dok je dostavljač još kod Vas nemojte niti preuzeti aparat, zamjena će biti brža.

Da, moguće je u roku od 14 dana ukoliko niste koristili proizvod. Prilikom povrata proizvod mora biti zapakiran u originalnoj ambalaži. Morate nas obavijestiti pismenim putem, a mi ćemo otkazati naplaćenu transakciju kod Vaše kartične kuće ili izvršiti povrat uplate nakon što primimo vraćenu robu. Trošak povrata robe ide na Vaš teret. Isključen je povrat za robu koja je naručivana posebno za kupca.
Svakako dobro proučite upute za upotrebu, možda se ne radi o kvaru nego banalnoj sitnici, primjerice kod perilice rublja/posuđa niste otvorili slavinu za vodu (dovod vode) i slično. Ako se ipak radi o kvaru tada kontaktirajte najbliži ovlašteni servis kako bi konstatirali kvar. Nipošto nemojte pokušavati sami popravljati uređaj jer to sigurno poništava garanciju i više nitko Vam neće priznati popravak ili zamjenu uređaja.
Nije nužno, osim za aparate kod kojih je to izričito navedeno. Nećete izgubiti pravo na garanciju ako sami ispravno priključite aparate ali važno je slijediti priložene upute. Ipak, ako niste sigurni što treba učiniti kontaktirajte servis jer pogrešno priključivanje može poništiti garanciju.

U prosjeku 5-10 radnih dana ukoliko tražene proizvode imamo na lageru ili ako je drugačije navedeno uz proizvod. Za udaljenije otoke koji nisu vezani kopnom u ljetnoj sezoni je do 15 radnih dana rok isporuke. Zato je uvijek dobro prije kupovine provjeriti stanje na skladištu slanjem upita na e-mail. Ukoliko Vam je jako hitno možete i sami podignuti robu na skladištu uz prethodnu najavu. Adresa skladišta; Jelkovečka 5a, 10360 Sesvete (radno vrijeme skladišta: pon-pet: 08:00-16:00h)

Naravno da ne. Gotovo nitko nema cijeli asortiman na lageru. Zato je uvijek dobro prije kupovine provjeriti kod nas stanje na skladištu.
Molimo pošaljite nam upit na e-mail info@bijela-tehnika.hr. Imamo na tisuće artikala u ponudi, gotovo je nemoguće imati ih sve.